.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري جشن سالروز ازدواج حضرت علي و فاطمه زهرا در دانشگاه آزاد بابل

خبرنگارشمال نیوز- دکتر ابراهیمیان مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: فرهنگ‌سازی و برداشتن تجملات و راه‌های دشواربرای ازدواج دو زوج جوان از پیش روی خانواده‌ها موجب خوشبختی و شادکامی زوجین و کاهش آمار طلاق در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز دربابل،به همت حوزه معاونت فرهنگی وکانون راه نو نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در استان مازندران بمناسبت یکم ذی الحجه مصادف با 26 مهر ماه و سالروز ازدواج بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر وامیرالمومنین علی(ع) اسوه های معرفت با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمان رئیس واحد بابل،اساتید ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
دکتر ابراهیمیان ضمن عرض تبریک بیان داشت: محیط علمی و فرهنگی باید با برطرف نمودن موانع و مشکلات زمینه ازدواج آسان جوانان را به وجود آوریم زیرا نمی‌توان نیاز جوان به امر ازدواج را بی‌‌پاسخ گذاشت ونباید به خواسته ها و نیازهای درونی او را به تاخیر انداخت.

وی افزود: ما وظیفه داریم حداقل امکانات را برای این قشر جوان مهیا کنیم تا با برخورداری تمام پتانسیل موجود از شغل مناسب بتوانند تامین معاش کرده و به رفع نیاز ها و بهبود شرایط زندگی امیدوار باشند.

دکترابراهیمیان درادامه با تأکید بر اینکه ازدواج ساده از شاخصه های اصلی حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بود اظهارداشت:امروز یک روز مقدس و با فضیلت است که نظام آفرینش شاهد موفق ترین پیوند آسمانی بود که در طول تاریخ اتفاق افتاد ،در کلبه محقراش لذا از آن کلبه فرزندانی همچون امام حسن و حسین و خانم زینب و ام کلثوم می باشندو در هیچ جای دنیا ما چنین ازدواجی سوق نداریم .

وی به مولفه ها ویژه گی یک ازدواج موفق اشاره کرد و بیان داشت:آسان و سبک،راحت و بدون مشکلات به ازدواج نگاه کرده و از ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگو گرفتن موجب خوشبختی و سرافرازی جوانان خواهد شد.

مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در استان مازندران خاطرنشان کرد:اسلام دین شادی ها،راحتی شکوفایی و شادکامی ها ست و در قاموس فرهنگ ما چیزی به عنوان غم و غصه وجود ندارد.
درپایان این مراسم باشکوه، مراسم عقد دو زوج دانشجو به صورت نمادین و پخش شربت و شیرینی و مولودیخوانی سنتی و قرائت اشعاری در مدح حضرت زهرا(س) و امام علی(,) این ازدواج خجسته را جشن گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.